• Gratis verzending v.a. €50,-
  • Voor 16:00 besteld, morgen in huis
  • Test

Verzenden & retourneren

In de maand december kunnen briefpost zendingen langer onderweg zijn. Wij kunnen deze maand niet garanderen dat u de bestelling de volgende dag in huis heeft. Dit gaat met name om kleine producten die door de brievenbus passen.

Speciaal hiervoor hebben wij een aparte verzendmethode toegevoegd. Voor €1,00 meer (€4,95) wordt ook uw kleine bestelling als pakket verzonden en de volgende dag afgeleverd.

Is het voor u geen probleem dat uw bestelling mogelijk langer onderweg is, dan kunt u uiteraard gewoon kiezen voor de standaard methode.

Wij zullen net als altijd de zendingen voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzenden.


- Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten per order €3,95. Voor bestellingen die verzonden moeten worden naar België zijn de kosten €6,95. 

- Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Nadat wij uw betaling hebben ontvangen gaat ons team in het magazijn direct bezig met het verwerken van uw bestelling. Nadat deze zorgvuldig is ingepakt zullen wij uw pakket aanbieden aan de DPD welke deze bij u zal afleveren. 

- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Indien u een bestelling heeft geplaatst en betaald voor 16:00 op een werkdag, zult u indien de producten op voorrraad zijn de werkdag daarop uw bestelling ontvangen. Besteld u op vrijdag voor 16:00 dan zal het pakket zaterdag worden afgeleverd.

- Hoe kan ik mijn bestelling volgen? 
Nadat uw bestelling verzonden is, zult u een track & trace code ontvangen. Met deze track & trace code kunt u op de website van DPD uw bestelling volgen. Op de dag van levering ontvangt u een SMS bericht of email met een tijdsindicatie wanneer het pakket afgeleverd zal worden. 

- Mijn bestelling is verzonden maar ik heb nog niets ontvangen.
Het kan voorkomen dat er bij DPD iets mis gaat, u niet aanwezig bent op moment van aflevering of een andere vorm van miscommunicatie. Mocht uw bestelling langer dan 3 werkdagen onderweg zijn. Dan verzoeken u wij contact met ons op te nemen. 

- Ik ben niet thuis op de verwachte leverdatum, wat nu?
Indien u niet thuis bent op het moment dat uw bestelling aan u wordt aangeboden door de DPD, zullen zij het de werkdag daarop nogmaals proberen. Indien u op dat moment weer niet aanwezig bent kunt u een afspraak maken om uw bestelling op te halen. Tevens krijgt u op de dag van aflevering een SMS bericht of email met een tijdsindicatie. In deze email staat een link naar www.nieuwelevering.nl. Op deze website kunt u aangeven wanneer het pakket geleverd moet worden, dat het pakket op een ander adres geleverd moet worden of dat deze bij een parcelshop in de buurt geleverd mag worden. Voor een overzicht van een parcelshop in de buurt klikt u hier.

- Ik wil niet dat het pakket wordt aangeboden bij de buren.
U kunt op het moment van bestelling aangeven dat u, uw bestelling niet afgeleverd wilt hebben bij de buren. Dit kan simpelweg door het invullen bij uw extra bericht. 

- Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzendkosten.
De verzendkosten verschillen per land. Binnen Nederland rekenen wij €3,95 per order. Kijk voor meer prijzen en informatie in de verzendkosten tabel.

- Wat gebeurt er als mijn levering verloren of beschadigd raakt.
Het kan uiteraard voorkomen dat uw bestelling verloren gaat. In dat geval zullen wij uw bestelling opnieuw verzenden. Mocht uw pakket bij aankomst beschadigd zijn vragen wij u daar foto's van te maken en het product aan ons te retourneren. Ook in dit geval zullen wij uw bestelling opnieuw versturen.


Afkoelingperiode

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@yagoda.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren van mijn bestelling 

- Retour aanvraag bij defect/beschadiging
Het kan gebeuren dat het ontvangen product beschadigd of defect is bij aankomst of na gebruik. U dient hiervoor contact met ons op tenemen zodat wij het voorval met u kunnen bespreken. Vaak kunnen wij het oplossen zonder dat er iets retour gezonden hoeft te worden.

- Uw pakket voordelig retourzenden
U kunt uw pakket nu voordelig verzenden via DPD op de website www.pakkettenversturen.nl. Online geeft u alle verzendinformatie op, u print het label en brengt het pakket naar een parcelshop in de buurt. Voor slechts €6,25 kunt u al een pakket verzenden. Klik HIER voor een overzicht van een DPD Parcelshop in de buurt.

- Hoelang duurt het voordat ik een nieuw product heb?
Nadat uw retour zending bij ons is aangekomen gaan wij deze controleren. Indien deze defect/beschadigd is zullen wij direct een nieuw product naar uw versturen. Dit proces neemt gemiddeld slecht 5 werkdagen in beslag. Dit betekend dat u binnen 7 werkdagen uw nieuwe product zult ontvangen.

- Herroepingsformulier
Voor het in aanmerking komen van het herroepingsrecht hebben wij een formulier die bij de bestelling dient te worden gevoegd. Deze kunt u HIER downloaden.


Garanties

- Zichttermijn
Particulieren aankopen vallen onder de wet "kopen of afstand". U als zakelijke klant heeft deze niet. Houdt er dus rekening mee dat u gekochte goederen niet kunt retourneren als u hier niet tevreden over bent. Omruilen kan uiteraard wel mits de goederen in wederverkoop staat zijn.

- Kapot bij ontvangst
Mocht u per ongeluk een defect of verkeerd product hebben ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk dit binnen 7 dagen na ontvangst terug te sturen, Let op : Neem eerst contact met ons op voordat u het defecte product gaat retoursturen.

- Product garantie
Wanneer het defect zich voordoet binnen 6 maanden na aanschaf van het product, zal u kostenloos een nieuw exemplaar opgestuurd krijgen. U kunt het product naar ons opsturen. Let op : Neem wel eerst contact met ons op voordat u het product naar ons retourneert.

- Oneigenlijk gebruik
Wanneer het defect is veroorzaakt door val- stoot of waterschade, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik ligt, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. 

Defect bij aankomst, verdere garantie is 6 maanden bij normaal gebruik of mocht defect niet komen door de crash of iets dergelijks etc.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »